Купи вибраний двигун і зареєструйся, щоб отримати подовжену гарантію на 1 рік вже сьогодні! Перевір >

Умови та положення

Обмежена гарантія

ePropulsion Technology Co. («ePropulsion») гарантує, що її продукція не матиме дефектів матеріалів та виготовлення за умови нормального використання, належного встановлення та регулярного технічного обслуговування протягом двадцяти чотирьох (24) місяців з дати поставки продукції кінцевим споживачам («Обмежений гарантійний термін»). Обмежена гарантія надається ЛИШЕ першому кінцевому замовнику продукції ePropulsion. Клієнт має право на безкоштовний ремонт або заміну дефектних або невідповідних деталей. Всі гарантійні претензії повинні бути заявлені протягом шести (6) місяців з моменту виявлення проблем, як описано нижче.

Якщо обмежений гарантійний термін закінчується, ви все одно зможете скористатися послугами з технічного обслуговування, пропонованими авторизованими дилерами/дистриб'юторами ePropulsion («Сервісні партнери ePropulsion»), за мінімальною вартістю обслуговування за кожну подію.

У всіх гарантійних випадках компанія ePropulsion покриває лише вартість ремонту та інші витрати (наприклад, пов'язані з установкою, демонтажем, транспортуванням, фінансуванням, орендою тощо), що виникли безпосередньо внаслідок проблем, на які поширюється лише Обмежена гарантія. Будь-які витрати, які не мають відношення до Обмеженої гарантії або виходять за її межі, покриваються виключно Замовником.

На додаток до Обмеженої гарантії, ви можете мати законні права у вашій юрисдикції відповідно до чинного законодавства. Ніщо в цій Обмеженій гарантії не впливає на такі права. На додаток до прав, наданих цією Обмеженою гарантією, Клієнт може мати права на гарантійне обслуговування за договором купівлі-продажу з сервісними партнерами ePropulsion.

Обмежена гарантія не поширюється на продукти для комерційного/професійного використання, навіть тимчасового. Замість цього застосовується встановлена законом гарантія, що діє у вашій юрисдикції. Ми рекомендуємо вам проконсультуватися з вашими сервісними партнерами ePropulsion щодо відповідних гарантій та порад перед початком такого використання.

* Комерційне/професійне використання відноситься до застосувань, які мають високу частоту використання, високі вимоги до надійності або призначені для отримання прибутку тощо.

Щоб зберегти чинність гарантії, дотримуйтесь:

  • Зберігайте етикетку виробу неушкодженою і записуйте серійний номер, вказаний на етикетці. Ніколи не відривайте етикетку від виробу. На виріб без оригінальної етикетки не поширюється обмежена гарантія, надана компанією ePropulsion;
  • Обмежена гарантія не підлягає передачі та перевидачі;
  • Обмежена гарантія може час від часу змінюватися. Останню версію можна знайти на нашому веб-сайті (http://www.epropulsion.com).

Окрім гарантії

ePropulsion може відмовити у виконанні гарантії, якщо:

  • Будь-яка неправильна експлуатація суперечить змісту інструкції з експлуатації;
  • Нещасний випадок, неправильне використання, падіння, неналежний догляд або зберігання, навмисне зловживання, фізичне пошкодження, надмірне заряджання, розряджання або несанкціонований ремонт;
  • Потрапляння води через зовнішні джерела, такі як рибальські сітки, занурення під воду тощо; модифікації продукту, зміни, розбирання або збирання деталей/аксесуарів, які прямо не дозволені або не рекомендовані компанією ePropulsion;
  • Несправність або пошкодження, спричинені сторонніми продуктами; Гарантія не поширюється на витратні матеріали (такі як пропелер, анод... і т.д.);
  • Придбання виробів у неавторизованих дилерів або торгових посередників; Гарантія не поширюється на нормальний знос і планове обслуговування;
  • Виріб додатково пошкоджено внаслідок неналежного пакування під час доставки. Подальші пошкодження деталі вважатимуться такими, що не покриваються гарантією;
  • Літієвий акумулятор класифікується як небезпечний предмет UN9, його транспортування та пакування повинні здійснюватися згідно з відповідним місцевим законодавством. Недотримання цих вимог може призвести до анулювання гарантії.

Порядок пред'явлення гарантійних претензій

Щоб пред'явити претензію за обмеженою гарантією, клієнт повинен дотримуватися процедури пред'явлення гарантійної претензії:

  1. Зверніться до найближчих сервісних партнерів ePropulsion, які нададуть вам подальші інструкції, якщо такі дефекти підпадають під дію Обмеженої гарантії або їхньої гарантії.
  2. Надішліть їм несправний виріб разом із підтвердженням першої покупки (наприклад, квитанція, рахунок-фактура тощо, з інформацією про придбаний виріб та дату покупки), підтвердженням онлайн-реєстрації гарантії, заводським серійним номером тощо. Зверніть увагу, що всі етикетки повинні бути збережені. Гарантія є дійсною лише в тому випадку, якщо вищевказана інформація є правильною, достовірною та повною.
  3. Переконайтеся, що товар належним чином упакований під час доставки, ми наполегливо рекомендуємо використовувати оригінальну упаковку.
  4. Сервісні партнери ePropulsion проведуть діагностику та тестування дефектної продукції для перевірки обґрунтованості гарантійної претензії.
  5. Якщо ваша скарга буде прийнята, Продукт або його дефектні компоненти/частини будуть відремонтовані або замінені безкоштовно. Будь ласка, зверніть увагу, що будь-які витрати на доставку, понесені під час цього процесу, покриваються за ваш рахунок.
  6. У разі відхилення гарантійної претензії, вартість ремонту/заміни та оплата, включаючи вартість доставки в обидва боки, будуть оцінені та надіслані вам для підтвердження. Сервісні партнери ePropulsion розпочнуть роботу тільки після письмового підтвердження.

Гарантійні картки

Нижче ви знайдете гарантійні талони, які можна завантажити.

pdf Акумулятори ePropulsion pdfДвигуни ePropulsion